Mijn vrouw en ik zijn begin dit jaar van energieleverancier gewisseld. We waren al jarenlang bij dezelfde maatschappij, maar het leek ons verstandig om over te stappen. We keken hiervoor nooit naar onze rekening en betaalden altijd wanneer dat moest. Mijn buurman wees mij er echter op dat het verstandig kan zijn om over te stappen, omdat je dan veel geld besparen kan. Die avond ging ik met mijn vrouw zitten om energieleveranciers en de prijzen te vergelijken. Het duurde niet lang en wij zagen al snel dat Luminus voor ons de beste keuze was. Wij wilden graag veel groene energie en een lage rekening, dit kon het beste via Luminus. We belden daarna met de klantendienst van Luminus en konden snel en gemakkelijk overstappen. Een medewerker vertelde ons toen dat we ook korting zouden krijgen als we een aangesloten bedrijven iets zouden kopen. De korting leek ons erg handig, maar we hadden toen niet opgelet hoe dit zou werken. Deze maand wilden wij een nieuwe schuur bouwen en we konden ons herinneren dat we klantenkorting kregen via Luminus bij een bouwmarkt. We bezochten de website van Luminus, maar konden niet meer vinden welk bedrijf het was. Daarna zochten we ook door onze e-mails, in de hoop dat we het daar konden vinden, maar hier vonden we het ook niet. Mijn vrouw dacht dat we ons misschien vergist hadden en stelde voor om naar een bouwmarkt te gaan en producten te kopen zonder korting. Een nieuwe schuur bouwen is niet goedkoop en we konden veel geld besparen met de korting, daarom wilde ik liever met de klantendienst van Luminus bellen. Als we het niet via hun website en in de email konden vinden, dan konden we altijd nog bellen met de klanten dienst van Luminus.   

Gemakkelijk het nummer gevonden van de klantendienst van Luminus

We bezochten daarna weer de website van Luminus, maar konden het nummer van de klantendienst van Luminus niet vinden. We bezochten verschillende pagina’s, maar vonden het nummer nergens. Het leek mij logisch dat we het nummer gemakkelijk konden vinden door het online te zoeken. We vonden toen de website be-klantendienst.be en hier zagen we direct het nummer. Op de website van BE-Klantendienst staan veel nummers van bedrijven en je kan ze op deze website allemaal gemakkelijk vinden. Bij veel bedrijven is het lastig om in contact te komen met hun klantendienst, maar via deze website kan je alle nummers vinden. We belden het nummer op de website van BE-Klantendienst en werden toen direct verbonden met de klantendienst van Luminus. Over de telefoon vertelden wij dat we het telefoonnummer zochten, maar het niet konden vinden. De medewerker van de klantendienst vertelde dat ze de website aan het veranderen waren en daarom kon het zijn dat een aantal pagina’s niet te voorschijn kwamen. Gelukkig kon de medewerker vertellen hoe de korting bij hun partners werkt en dat we ook korting krijgen bij een grote bouwmarkt.

Gemakkelijk in contact met klantendiensten

Mijn vrouw en ik kochten daarna de artikelen bij de bouwmarkt om onze schuur te bouwen. We zagen thuis echter dat er iets niet goed gegaan was met de korting. We konden gemakkelijk in contact komen met de klantendienst van Luminus via BE-Klantendienst, dus daarom probeerde ik het ook voor deze bouwmarkt. Ik had erg snel het nummer gevonden en kon direct het probleem verhelpen over de telefoon. De website BE-Klantendienst is erg handig, bijvoorbeeld als je de klantendienst van Luminus wilt bellen.

  • Er zijn veel nummer beschikbaar
  • Snel contact met een klantenservice
  • Ons probleem werd verholpen